det här med att inte räcka till.

jag och min kära vän betalar multum för en studentlägenhet ute i djurängen i kalmar. 4000:- för 25,5 YNKA KVM! det är inte klokt. vi kollar blocket varenda dag och igår hittade vi den perfekta lägenheten. då vi hittade den på kvällen väntade vi till nu på morgonen och ringa på den. vi ringde så tidigt som vi tyckte att vi kunde och på andra sidan luren säger personen i fråga; "alltså, jag är jätteledsen men min hyresvärd säger att han enbart vill ha personer över 40 år alternativt minst 30!" ska man verkligen respektera sånt här? det är ju bara så löjligt. bara för att vi är i 20årsåldern och studenter betyder det väl inte att vi inte kan sköta oss? NEJ, VART ÄR VÄRLDEN PÅ VÄG!?

SURGUBBAR som har sådana här tankar om yngre människor om att de är sämre än andra är det värsta jag vet. de borde skämmas! det är 2011 nu, inte 1950!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0