friday!

och så var det fredag igen. det är så härligt!
först jobb, pizza med grabbarna, mys vid hjärtasjön med 2 bruttor och sen.. SKRÄCKRUNDA!
broby sanatorium. helt ödelagt och jäävligt läskigt. polisen kom en sväng och checkade läget och snackade lite. och rådde oss att inte gå in. precis som att man hade vågat det då?! träffade även ett gäng på 4 pers från hörby som också var där och hängde. två av dem hade varit där inne för ett tag sedan på natten och hört smällande i dörrar och skit! nej, guuuud så läskigt!

tänk er detta huset på kvällen när det är mörkt och dant!

Kommentarer
Postat av: stefanie

det spökar lätt där. en sjuk sak är att jag minns när jag var liten och följde med mamma till doc där för de hade typ barnmorska där eller ngt när mamma var gravid med min syster. vi var där och vandrade i skogen runt om i höstas tror jag :) men aldrig gått spökrunda. haha

2011-05-21 @ 12:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0