a good one!

IKEA Components 25 år:
började med stek i solen uppe i norregård. därefter bar det av till a-huset och skumpamingel och en massa trams. haha. maten; trerätters i världsklass och fint dukat. många plus! underhållningen; den stod eventföretaget dreambag för, bland annat bestående av en gammal idol/talang kille vid namn simon. det var en tävling som hette "på väg" som var likt på spåret fast att den var gjord enbart för oss medarbetare och handlade om att man skulle åka till olika IKEA-ställen i älmhult och skulle lösa detta med hjälp av ledtrådar. kul grej! två lag fick lika poäng och detta skulle då avgöras genom en utslagsfråga. och de två lagen det stod emellan skulle gissa hur många varv en av eventgrabbarna kunde snurra på huvudet. 11 varv blev det och en rolig sak att se! jag rundade av kvällen vid halv tolv snåret och gick skrattades från festen. bra kväll!

tyskland:
fyra timmars sömn och jag satte mig i en buss. sov inte ett skit under hela resan då det var skrikit heeela tiden. men ja, nu har jag ju så att jag klarar mig ett tag iaf. festivaler och sommarens alla fester är varmt välkomna!

granada:
började med förfest hos emmie som fyllde 20 med en massa folk !
alla var på g och man visste att det skulle bli ganska bra redan innan, kul! och det var det också. tack för en fin kväll flickorna! <3

söndagen:
jag låg i koma. varför ska man göra något alls på veckans mest meningslösa dag. nej, man gör inget då. kunde likaväl jobbat. trött som ett as, men vad hade det gjort? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0