jag kan, jag med!

fina fina helg säger jag bara. har spenderat den i goda vänners lag.
i fredags var jag, lina och marielle hos ida och firade henne lite för att hon fyllde hela 22 år i torsdags. vi firade med paket, hemlagad pizza och mintglass med tuttifrutti strössel. mmmmhmm !

jag stannade kvar över natten och drog med mig corny till sivans där ida och anton väntade. det var dags för brunch. två fyllda tallrikar senare med mat begav jag mig till stan med nillepoooooop. och som han handlade den lille jäkeln. utan att kolla på prislapparna. sånt gillar vi ! haha ;) kvällen spenderades med ännu ett gäng av mina fina tjejer då vi åt grillat och satt och snackade och hade allmänt mysigt till klockan 2 på natten. som jag tycker om er!!

idag har jag gjort något som förmodligen kommer förändra mitt liv. jag håller mina tummar och tår för detta. kom igen nu linn !

bästaste helgen på länge har detta varit. det är bara att kämpa på !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0