en helg i huvudstaden.

väldigt festligt måste jag säga och väldigt skönt att få komma hemifrån en sväng. längtar redan till nästa visit! vi var på kåken i torsdags när jag anlände och hängde på daniel adams rays efterfest.

fredagen ägnade jag själv i skärholmen på gallerian och strosade, på eftermiddagen mötte jag upp min kusin som också skulle upp på besök. sen blev det tacobuffé och lite god dricka på det. drog tillbaka till s:t eriksplan och trotsade kvällens utgång för att istället äta hamburgare på kingan, fint det!

lördagen var fullspäckad!
god frukost på bagel street café, bio (black swan), shopping, god mat och dryck, nord+syd och monty på debaser och sedan stå i kö i en evighet för att igen skita i det och äta burgare istället. helt fantastiskt! haha

söndagen började med en lång och god frukost hemma hos sis med henne och joanna. frallor, ägg, juice och jordgubbar, mhmmm. därefter flög mitt hår till marken och nu bär jag en september/robyn frilla på huvudet, och jag trivs mycket bra i det. joanna hon är duktig hon!

tack finisar för helgen! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0