en helt vanlig torsdag och mackedonkentragg!

jag och bella sitter och pratar lite allmänt om jobb i fejjanchatten, och kommer in på hennes mc donald's karriär som jag tycker att hon ska plocka upp igen till hösten. heeelt fantastiskt!

 

L: haha, kom igen nu ;D steka lite burgare


B: hahha du skämar inte om det för jag sitter o gör intresseanmälningar till hbgs donken hahahahaL: hahahahhaa, ja, det var väl det jag visste!


B: hahahah tyst nu;)) nu ska du vara snäll


L: hahaha, att du kunde äta på max när vi var i hbg. vilken svikare du är ;D


B: haha...illa tvungen ju..inget går upp mot en burgare a`la bella


L: hahaha


B: snyggast i kassalinjen på mcd-giraffen


L: kan du få en donkenburgare att bli god så kan du försöka, jag gillar inte dem


B: snabbast i drivern...snabbast i kök... trevligast i kassan.. men var inte så snabb där..fick alltid skäll..för att jag pratade för mkt med gästerna


L: hahahahaha, så traggig !!


B: ja mina servicetider där var inte de bästa... hade nog kunnat tragga i drivern med..men där rullar ju bilarna på..så de går inte


L: hahaha, "välkommen till donken varsågoda att beställa"


B: haha..sjukt.. typ "cola att dricka?" hahaha "plusmeny?"


L: "någonting annat?"


B: tack då blir det 225 kronor, du är välkommen att köra fram,


L: "var det bra så"


B: "kvitto får du i kassan.."


L: "du är välkommen att köra fram till lucka 2!"


B: "hej 2 big mac menyer med cola...smaklig måltid".. brrrrrrrrr.. (så låter luckan)


L: hahahahahahha, alltså vi är inte reeedia !


B: haha neeej de har vi aldrig påstått


L: sitter en torsdagskväll och härmar mc donalds jobbare!

 

B: hahahahhaha

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0