helsingborgsfestivalen!

haha, tänkte dela med mig av lite sådanadäringa roliga saker från helgen.

torsdag;
bjöd på regn, vin, cider, rix fm festival, häng i showtältet, von benzo, och jag fick ett nytt prydligt smeknamn av några som jag skulle kalla gubbar "aaaah, lilla 89an" haha. palla. det blev också lite häng på hampan en bit in på nattkvisten!

fredagen;
vädret : regn igen. vilken skräll! ännu mer vin och the soundsspelning på det, de var ju lika bra som vanligt! jag och bella spelade för övrigt in en skitbra lady gaga video, fantastiskt! vickie hade också fått för sig att hon skulle låna mina skor, det slutade med feta köttsår på vaderna för hennes del. fint ! och vi avslutade natten på mitt absoluta favorithak. SUBWAY !

lördagen;
nej, men har det regnat alla andra kvällar så måste det ju göra det igen! vi fick sällskap av ett gäng glada osbybor på förfesten innan jag och vickie lämnade lite tidigare för att kolla lite på herr saade, vilken fjant! jag mötte upp resten av gänget och hamnade på monky där de spelade alla låtar som vi önskade DIREKT! fint det. därefter hängde jag med några bowlingpolare till tempel och lyckades med helgen största bedrift. att komma in med min tatuering som stämpel. BRA JOBBAT! HAHAHHAAA. svettigare av dans mer än någonsin och en kebab senare var man hemma i soffan och slockade direkt!

TACK FÖR EN RIKTIGT FIN HELG!


Kommentarer
Postat av: Sara

haha vad har du för en tattuering egentligen? :)

2011-08-07 @ 06:16:54
URL: http://sarablomquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0