samedi!

 

jaddå! körde ner till tygaffären och köpte sidenband och satte mig och sydde.
blev två rosetter att sätta i håret, och ja jag tycker att de blev braiga!

 

 

och här har ni frillan om strumpbyxorna som jag pratade om + en av mina nysydda rosetter. LOVE IT!

 

lina bjöd mig på världens starkaste mat (jag är klen för sånt) och det blev rom och colas, shots och lite sparkling wine! sen blev det dans, tråkig musik måste jag säg. och här i skogen slutar festen alldeles för tidigt. BULL!

 

godnatt :*


Kommentarer
Postat av: Sara

fiiint! men jag fattar inte vart strumpbyxan är? är den om knuten eller?

2011-02-27 @ 17:59:25
Postat av: lina

det var det starkaste jag varit med om och då var jag ändå snål med kryddningen. haha! det var iallafall myyys.

2011-03-03 @ 15:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0