jaddå!

skällde ut en säljare på tradera efter att hon skickat ett par fejkade converse som min mamma skulle ha. hon påstod inte att de var fejk. bara det att loggan på skorna inte sitter på samma ställe säger väl det mesta. men jag ställde mig på krigsstigen och det var då inte svårt att få pengarna tillbaka. det hjälpte att säga att dessa jag hade fått såg ut som ett par som man kunde köpt i kina för femtiolappen! ska man betala 460 spänn vill man ju ha lite kvalle iaf. tack för denna bitchiga attityd som jag inte är sen med att plocka fram om det skulle behövas!

 

fredagskvällen spenderar jag i goda jobbvänners lag med ett glas i handen och en plankstek på bordet! underbart säger jag bara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0