the new good life!

Jag bara älskar livet i min nya hemstad och saken gör ju det 1000 ggr bättre också när jag berättar att jag har fått en hel drös med sköna klasskompisar från näst intill hela Sverige! Killar i klassen finns det inte gott om om jag har rätt kommer det inte vara mer än 10 st av lite drygt 40, men jag tror att de kommer stå ut bra med oss roliga tjejer, haha!

Det har varit en del roliga aktiviteter denna veckan också (som inte är slut).
Måndag: Rundvandring i stan och Välkomstsittning på Kåren
Tisdag: Stadsvandring med en massa tävlingar och Trubadurkväll på Lindö
Onsdag: Den årliga klasskampen och en skön svängom på Kåren med alla andra studenter.

Ser också fram emot morgondagens Amazing Race med ett avslut på Kåren och på lördag det som alla talar om GARDENPARTY 2011 ! (800 studenter i ett stort jäkla partytält)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0