last day!

har varit på logistik idag och kört truck. och det var svårt eftersom de hade andra än vad vi har! men ja, tiden gick fort och det är roligt att göra lite olika saker helt klart! 16.00 begav jag och josie oss till staden och strosade, i alla galleriorna. ja, det finns bara gallerior här :O därefter tog jag mig vidare till djäkneberget och njöt av utsikten över hela västerås. det är mycket fint där uppe :) när jag strosade hem till hotellet blev det ett stopp på hemmakväll för en påse godis! fin lillördag det.

imorgon åker jag hem. ska bli ganska skönt faktiskt! på vägen hem får jag med mig en liten beatrice från jkpg-osby! hurra vad kul !

nu: final i sveriges mästerkock! woho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0