i goda vänners lag!

denna helgen har gått i vänners tecken vilket är helt fantastiskt!
i lördags hängde jag med grabbarna. åt och drack gott (ja, förutom den där hembrända bosniska plommonspriten då) men annars var kvällen klockren. det bjöds på dans på terassen och saftiga kommentarer. like it!

söndag: bakispizza! och senare träffades nästan alla tjejerna över en glass ute i filosofen vid sjön. mys på hög nivå. jag åkte hem packade upp mina saker och begav mig sedan till granhöjden för grillade hamburgare. mhmm! begav oss senare till ett par som köpt hus och hängde där tills vi gäspade ikapp!

måndag: hängde med joanna i solen tills hon skulle sätta sig och fara hemåt till huvudstaden. solen gör mig lite smått crazy då jag är känslig som tusan, men man får bita ihop! resten av dagen har jag bara förberett mig på morgondagens jobb då det är upp och hoppa vid 05.15 igen. var ju ett tag sedan sist! men det fixar vi!

det är ju snart helg igen. och valborg ser ut att firas också den i goda vänners lag i ja, en favorit i repris. VÄXJÖ! weoweoweo!

Kommentarer
Postat av: Sara

hihi tack linn! hoppas att allt är bra med dig och att du kommer och hälsar på oss snart igen!

2011-04-26 @ 20:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0