en finfin helg!

fredagen har jag redan berättat om så jag hoppar vidare till lördagen.
jag kramade emma hejdå sen körde jag hem till sally för att sedan åka ner till stan för att ÄNTLIGEN köpa ett par röda chinos (AH, DE VAR SÅ SNYGGA!) och för att ha uteserveringspremiär med bakpotatis och en god drink. det var sommar i karlskrona i lördags, helt fantastiskt! vi drog sedan en snabbis till lyckeby för att köpa säkerhetsnålar och när vi entrade hemmet igen satte det igång med fix och trix! nåla ihop lakan och vira in sig. som vi höll på! inte det lättaste att göra en snygg toga, men vi lyckades ändå ganska bra tycker jag! vi begav oss några drinkar senare bort till sallys vän lisa där det var tjejtogafest, eller ja. en kille var där med. haha, stackarn ! lekar, smultronvin och allmänt snack, trevligt.

när de andra taggade för utgång gick jag och sally vidare till michelle för ännu lite vin och ett parti yatzy! men vilken hemgång från festen det blev. gungbräda, spygunga, knuffar och spydiga kommentarer. sådant jag gillar ;) jag vann förövrigt yatzyn. wohooo! ;) det blev kebab (med, karlskronas äckliga vattninga kebabsås) sedan sägen för att sova som en stock!

söndagen gick i mystecken!
det blev en runda till maxi där vi handlade god mat, läsk, godis och kakor. (undra hur många kilon man gått upp i helgen? haha)

hoppas att det kommer en sådan här helg snart igen! den var perfekt!






Kommentarer
Postat av: emma

Ni är finast tjejer! Kom snart tillbaka Linn<3

2011-04-11 @ 19:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0