stureplansbrats part 2 !

det visade sig att restaurangbesöket med diana inte skulle vara det enda mötet med dessa otroligt korkade människorna. det var faktiskt två möten till som man bara kunde skratta åt, ett på the soap bar och ett när vi skulle därifrån.

det första:
jag: "en rom&cola"
bartendern börjar blanda och tar helt fel ingredienser, ja inte ens i närheten av vad en rom&cola ska innehålla. han ställer upp drinken på bardisken och ska ha betalt. jag bara tittar på honom som att han är dum i huvudet och säger: "eeeeh, jag sa en rom&cola". han kollar konstigt på mig och tar en zipp av drinken och säger: "aha, jag förstår inte ert språk".

det andra:
jag och sis är påväg hem när två killar stannar oss och börjar tragga:
de: "eeeeeh, tjejer vi har efterfest här på östermalm vi bjuder på rom&cola, gin&tonic och en massa annat". vi säger direkt att vi absolut inte är intresserade. när de märker hur ointresserade vi är praktiskt taget håller de fast oss och väller över komplimanger för att vi ska ändra oss. och vi säger: "tyvärr killar, vi vill inte ha någon sprit av er!". de sticker iväg och haffar nästa tjejgäng som de stöter på !


VAD ÄR DETTA FÖR MÄNNISKOR?! HADE INTE VÄRLDEN VARIT BÄTTRE UTAN DEM?!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0