20 maj

jaha, om man hade varit en riktig junis nu hade man ju iaf varit glad att det varit löning genom studiebidrag idag. men idag har väl varit en lite sådär dag.

tillbringat större delen av dagen på 7-8 meters höjd vilket medförde en förfärlig svindel väl nere på marken. kändes som att jag svävade i några timmar där. väl hemma i osby slänger jag mig i soffan och börjar kolla på sverigematchen i hockey. jaha, då börjar det blixtra och en stund senare har inte en käft i osby ström, FÖRUTOM KOMMUNHUSET, åh vad jag hatade det stället just då! åskvädret medförde också att fotbollsträningen blev inställd.

istället spelade jag och lillebror ett parti monopol. och ja, jag förlorade. BANKRUTT! ;/

mindre bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0