utmaningen är antagen, stiff ! visste du att... ?

Jag hatar att slicka upp det sista på glasspinnen.
det äcklar mig verkligen att få den där träsmaken i munnen. FYYYFAN !

Jag äter ketchup på det allra mesta.
mamma får lite smått spel när jag har ketchup på hennes köttgrytor, men vafan det är ju ris till. klart att man måste ha kerre då ! och kokt medwurst med kutchup är sinnessjukt gott !

Jag har varit med och tävlat i vi i femman.
ja, jag var väl ett geni när jag var 11 år. kunde typ det mesta om det mesta.

Jag har en dröm om att bli ett äkta proffs på att lira gura.
ännu är det inte för sent. jag var väldigt nära att anmäla mig på en grundkurs på tio lektioner för någon månad sen, men jag backade ur. men, som sagt. it's not too late !





Kommentarer
Postat av: emma

jag ska nog länka detta inlägget till tjejerna här. De är chokade över att jag har ketuchp på tacos och på pasta! alltså, hallå! Klart man har ;)

2010-03-19 @ 12:44:37
URL: http://emmabresch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0