helgen vecka tio.

jag väntar besök av en liten emma. det blir film och mys. freeedagsmys !
håller dessutom på att tömma min dator eftersom jag ska lämna in skiten imorgon. är glapp i hela hörlursuttaget och sen lägger touchpaden av ibland med. sen är det en liten blå prick som kommer upp i skärmen ibland. måste fixas nu ! jag och en annan emma än ovanstående åker till krstd imorgon och fixar lite saker och har en allmänt trevlig dag. på kvällen blire väl melodifestival och bara slapp.

söndagen består av bowlingcoaching i lund och därefter kolla på mina trebyflickor när de spelar träningsmatch. jag vill vara med nu. pallar inte med äckelknäet längre. JAG VILL SPARKA BOLL MED DE ANDRA BARNEN ;/

have a great weekend everybody !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0