tuff helg.

jag förstår inte hur jag ska palla av festivalerna i sommar som återstår.

i fredags hade vi fest med jobbet. började med grillning hos cilla, massa gott och dricka och en massa lalle stefanz. baaaah ! sen åkte jag på en pakethållare tvärs över hela älmhult. HELT LIVSFARLIGT, då det gick fort som bara den. måste erkänna att jag var sjukt rädd. haha. vi landade hos tp där vissa badade i poolen medan andra tyckte att 23grader var för kallt. HMMM ?!?!

lördagen.
satte klockan på halv 11 då jag skulle vara på planen i killeberg vid 1 ! jag sa till mig själv: "godmorgon linn, kom och hjälp mig att dö" var trött som bara den. men jag tog mig till planen ganska så pigg. vi lekte en massa. irländsk julafton med "stoppa huvudet i vatten och sen i mjöl", hoppade säck, ägg på sked i munnen och i den sista skulle man springa fram, lyfta på en mugg och dricka det som fanns i. SJÄLVFALLET fick jag en snaps jelzin. finns ju ingen äckligare sprit en den. men ganska glad ändå för de andra fick en äggula, en sillbit, o'boypulver eller kex. GE MIG SILLEN OCH JAG HADE AVLIDIT ! (så nu fick ni veta att jag inte är en big fan av midsommarmat heller). efter tävlingarna satt vi och gal i bastun till gospellåten "give my life" och därefter begav vi oss till hemgården för mat och dryck. helt okej kväll men jag var trött så jag gav upp tidigt, sorry !

nu är det söndag och jag ska inte göra ett DUGG ! tacktacktack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0