söndagskörare gillas inte!

jag är en sådan som blir helt fullkomligt vansinnig på folk som kör saktare än hastighetsbegränsningarna. som nu inatt, skulle hämta lillebror på björket. och framför mig får jag en blå merca! blir så förbannad så att jag tutar på honom mitt i stobyrondellen för att han låg i 20 km/h. vad tror ni att grabben gör? jo, precis när han svängt ut ur rondellen kör han in till kanten (som inte finns, man kunde inte stå där) och börjar veva ner rutan. han tror alltså att det är polisen. LOVE IT ! hahahahha. och det värsta var att han såg inte ut som en dag äldre än 18 ! han körde säkert runt med den lilla lappen innan man fått det riktiga körkortet !

jag är taskig, jag vet. men ack så kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0