mys med älsipäls.

ikväll har jag, LYSSNA! druckit te, ätit hembakat bröd och dippat grönsaker med fröken nilsson. det blev dessutom alice in wonderland, som var helt ok! inte så strålande som de flesta säger men den var okej.

och nu ska jag berätta.
jag har gosat med kisemisar, små kisemisar! en gräddfärgad och en svart.
kattungar är nästan de enda djuren jag gillar, ja jag sätter dem under en egen djurkategori.
för som ni som känner mig vet att jag inte är en djurvän annars, sorgligt nog ;/

godnatt!

Kommentarer
Postat av: älsa

mys att du kom! the cats loved you raring.. och ett stort plus i kanten får du för att du drack lite av teet (:

2010-07-23 @ 19:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0