en kväll som bartender.

jag lovar mig själv att jag aldrig någonsin mer ska klanka ner på en som har detta yrket. när man står själv och ska handla är man naiv och jobbig. det är helt vansinnigt för den som jobbar på andra sidan när man håller på så. det var fatöl, vanlig öl, fatcider, gammeldansk, jäger, xider, smirnoff, vin stup i kvarten. det var stressigt men ack så kul! det värsta var nog att byta ut faten, jag var inte så bra på det. men det gick tillslut :) har dock några frågor till mig själv:

varför dog jag inte när allt i kylkontainern rasade och jag stod längst in?
var tog flaskan vägen som jag fick i huvudet när jag öppnade en av kylarna?

och det kanske konstigaste av allt:
varför är man bakis när man stått bakom disken och inte druckit en droppe?

vilket team vi är! tack kompisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0