glada hudik!

nejtack till skolbänken och föreläsningar, men ibland lyckas de verkligen pricka in det på jobbet. den dagen var idag. pär johansson, grundaren av glada hudikteatern hade kommit ner för en föreläsning.

jag hade inga höga förväntningar när jag satte mig där, men sen när han körde igång. ja, kan ju bara säga att det var det bästa någonsin. har ju slagit alla de andra föreläsningarna med hästlängder.

ta bara detta som exempel;
.. ica-jerry är en av frontfigurerna

.. "skulle vi säga att vi var terrorister?" när de skulle in i USA

.. de hade krismöte för att de hade så tråkiga resor. pär frågade vad de ville göra och då ville de till sthlm och 1: gå på studiebesök i en videobutik, 2: träffa kungen och 3: åka rulltrappa.

.. en i gänget är värsta tjejtjusaren och har försökt dra raggningsrepliker till både väder-tone och självaste kronprinsessan (som han kallade "BRUDEN")


jag hade önskat att ni alla hade varit med under denna timmen. den var så himla BÄST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0