dopparedagen.

eller ja, vi ska sova lite först.
jobbet idag. riktigt lugnt och skönt, eller ja, nästan då. kännt mig lite stressad nu när man ska vara två personer samtidigt, men det funkar ju! :) hemma bjöds det på god mat och dryck. därefter var det dags för bingolotto med lotta engberg som är ett riktigt MENO! nej, gillar inte henne alls, för mycket klämcheckeri där ja. men det slutade iaf med att jag var den enda vinnaren från kvällen med en ny bingolott som vinst. alltid något. haha :) därefter blev det lite sällskapsspel och den där andan med dåliga förlorare och konstiga uttalanden hängde i luften så det blev en hel del skratt! inte ofta vi är samlade alla, men det är ganska kul.. iallafall ibland ;)

nu ska jag sova mig rakt in i julaftonen. gnaaaajt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0