hyresvärdar gör mig galen.

jag: hej det är linn.
-: hej det är --- som visade dig runt i lägenheten när du flyttade in, du vet.
jag: ja, hej.
-: du skulle flytta snart va om jag inte har fel?
jag: jo, det stämmer.
-: jo, det är såhär att jag vill ha ditt godkännande om att gå in i din lägenhet imorgon. det ska komma lite hantverkare och kolla på ditt kök.
jag: ja, det är väl ok.
-: bra !

hahaha. så nu ska de antagligen fixa en massa saker när jag snart ska flytta. roliga människor detta, inte en dag för sent. men hade ju inte varit så tråkigt att de gjort det innan jag flyttade in. ska de göra lägenheterna mer attraktiva eller !? good luck ! HAHHAHA. låt mig skratta tills jag somnar ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0