S!ESTA 2009

en underbar helg med mina underbara vänner, ni är fantastiska!
och sen till de där lite 'mysko' sakerna;

* kleerup är en riktigt tomte. man blev ju FÖRBANNAD!
* tias ville ha allt på sin hamburgare förutom lingon, som tydligen INTE ingick från början (korkad brud!)
* enligt kalle finns det en snygghets kategori i 5 stadier; delfinross, valross. sälross, bäveross och är man sedan riktigt ful är man en spitzeross. (han 'råkade' säga att lina var en sälross. snyggt kalle!) hahahaha.
* 'KRÄK!'

kommer inte på mer just nu. men det var väl en hel del saker till.


och för att tillägga har jag varit snäll mot min mamma idag och gett henne en fin blomma.
plus i kanten till mig !!


Kommentarer
Postat av: lina

haha sälrossen. taskigt värre :D

2009-05-31 @ 20:02:54
URL: http://linasvanberg.blogg.se/
Postat av: Linnea

Så sjukt bra älskling!

2009-06-02 @ 01:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0