en helg i göteborg.

det var skönt att komma hemifrån och njuta av storstadslivet för ett tag.
jag tycker att det var himla trevligt. bowling, god mat, liseberg, samkväm och massa annat.

vi sov också alla tre i dubbelsängen eftersom ingen ville ligga i den hårda extrasängen.
jag erbjöd mig att ta platsen i springan första natten. och andra blev det sten, sax, påse mellan emma och ida. den som är mest blond förlorade (ni förstår att det alltså var ida).. hon låg så tyst och fint en stund tills hon praktiskt taget skriker; ALLTSÅ JAG KAN BARA INTE SOVA HÄR !! så ja, jag fick offra mig igen och dela säng med henne och senare också täcke då hon tyckte att det var onödigt att ha två, haha.

den däringa tröjan alltså, vi är så gulliga !




Kommentarer
Postat av: ida

underbar helg mina vänner. <3<3

2009-05-21 @ 18:35:30
Postat av: a

Hjärtar er<3

2009-05-29 @ 16:15:50
URL: http://emmabresch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0