the IKEAmuséum and a trip to Ingvars house.

ja, man får nog leta länge om man ska hitta en som är mer retard än mig, när det gäller det engelska språket. jag kan verkligen inte föra mig ordentligt utan bara ta in all information...

nog om detta.


idag samlades jag med mina svenska och utländska kollegor för en tur i IKEAmuséet och en tripp till Ingvars egna idyll. det var en spännande dag med först och främst filmen "älmhult - the heart of IKEA", vädligt rolig måste jag tillägga. sedan gick vi en runda på muséet och kollade på hur IKEAs koncept har sett ut genom åren. därefter god middag på värdshuset.

när vi var mätta blev det en liten workshop där jag verkligen fick känna att jag var väldigt ung i branshen. haha, LILLSKITLINN. vidare för att sedan åka buss ut till Ingvars egna ställe som han besöker vid jul, sommar och lite då och då. helt sjukt att man suttit och ätit muffins i hans soffa. haha.

en vandringsfärd senare var vi nere vid "trillinghusen" där hans söner bor när de är "hemma". i mittenhuset samlades vi alla för en jeopardyomgång, med egengjora frågor, som innefattade lite av vad vi hade lärt oss under dagen. VI KOM SIST ! (kanske bara för att vi fick en massa frågor med siffror och årtal?)

mycket trevlig dag i det stora hela.
ett break från lagret och den där förbaskade kön som bara blir längre och längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0