helvetesjävladag!

jag funderar på att kura ner mig i sängen och skita i allt som har med denna dagen att göra. klämmer först mina fingrar mellan en europapall och en spånskiva som trillar ner med en väldans fart, det kunde gått riktigt illa. men som tur var kom jag lindrigt undan efter att jag fick skrika av mig ! haha. nummer två; jag har fikat på jobbet imorgon och ska därför baka en kladdkaka och göra mig till. köper världens sämsta kak/pajform. hela smeten rinner ut i ugnen. kör till syster och hämtar en annan form. när jag sätter på ugnen igen har jag inte rengjort den riktigt så det luktar bränt och börjar ryka i precis hela lägenheten. brandvarnaren sätts igång (nu vet jag att den funkar), och jag får panik. sliter ner skiten från taket och tar ut batteriet. undra nu hur kaka nummer 2 går?

jag kanske rent utav gör så att hela jorden går under ikväll.
bara skyll på mig då, ok?! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0