fröken duktig.

jobbade till fem.
det var en mycket tung dag idag. men tänkte man inte på det gick det trots allt ganska fort. emil och co. blötte ner hela golvet i truckrummet så att jag slirade in i ett skåp med trucken. som tur var hann jag bromsa så att det inte blev en jättesmäll. vill ju inte skriva fler anmälningar till försäkringskassan nu. HA ! jag glömde dessutom räkna ordrarna till statistiken och satte in dem i pärmen direkt (de sitter inte i ordning) men jag tror att jag fick rätt antal tillslut iallafall. eller jag hoppas det.

efter jobbet glömde jag att jag skulle dirket till IKEA. så jag fick ta en onödig vända hemma. väl framme köpte jag ANTONIUS förvaring. vilket ni alla IKEAianer vet vad är förmodar jag, en anordning med trådboxar. jag blev också och ett SKOHORN!! rikare mina vänner, för det är det många som frågat efter när de varit här, och nu har jag ett. väl hemma slängde jag lite kläder och lite skor. det var skönt att bli av med en massa skräp !

sedan blev det pasta carbonara för hela slanten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0