en skaplig blandning.

saker jag tycker är förjävliga just nu:
* att bensinen är dyrare i älmhult än på alla andra ställen.
* att man ska behöva slänga på sig vinterjackan i juni månad.
* alla saab/volvotöntar som turas om att hänga i älmhults city med sina fula bilar.
* osbys en miljon vägbulor.

skulle säkerligen kunna fylla på denna med en del till, men jag håller för denna gången!

MEN..
en positiv sak kan jag väl nämna;
se the hangover, jag skrattade så att jag fick ont i magen.

godnatt.

Kommentarer
Postat av: nikki

åh, jag och adam skulle se hangover igår men den var fullbokad! perfekt, då vet jag att den är bra, till nästa gång. ;) loveidove!

2009-06-14 @ 22:17:23
URL: http://metrobloggen.se/annicaeklund
Postat av: linnea

honey, laddade du ner den? jag finner fan inte den i bra kvalitet ;)

2009-06-25 @ 20:06:29
URL: http://linnearudolfsson.blogg.se/
Postat av: linn.

neje nea ! kollade bio : )

2009-06-27 @ 00:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0