det händer stuffs.

vi fiskade med jobbet igår. himlahimla kul. roligast var nor min själ kubbmatchen killar vs. tjejer. grabbarna gjorde allt för att vinna och försökte distrahera oss med både det ena och det andra men det hjälpte självklart inte! jag fångade också två firrar. duktigt tyckte jag. lina a.k.a lennart kollade ju inte riktigt när hon valde spö och tog därför ett svårt spö med konstig rulle, det gick ju som det gick helt enkelt. bättre fiskelycka nästa gång lajna.

efter jobbet tog vi oss ett dopp i trollabadet och träffade på en massa gamla ansikten. trevligt. sedan tog jag en sväng inom osby och åt grillat i familjehemmet och kollade på fotboll. synd att det blev stolpe ut för sverige dock ;/

och.. min HEJbil är äntligen såld. så nu slipper den stå och rosta på gatan. det är ju toppen!

sist men inte minst. idag (igår) fyllde min kära natalie systembolagsålder. ett stort varmt grattis till den söta krylltotten :*

imorgon drar vi till havet!

ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0