will you come home and stop this pain tonight?

snart har halva denna veckan också gått.
det är fint väder hela tiden, nästan så att man önskar att man hade gått i skolan igen och haft sportlov nu så att man skulle kunna åka iväg och dra något åk i backen med skidorna. men det går ju inte tyvärr.

igår fick jag dessutom en stor käftsmäll i ansiktet. nej, inte en riktig. men ja, ni fattar principen. KUL !

och ikväll beställde jag mitt löshår. hoppas att det kommer bli nice, är så trött på detta skitet jag har nu så att jag nästan går under, så det ska bli skönt att ha det svajandes vid sina axlar igen :)

och jag går runt och hoppas men det är väl för gäves, som vanligt, skulle man väl nästan kunna säga. suck !

Kommentarer
Postat av: w

vad hoppas du pååå? teeeell mee!?

2009-02-18 @ 13:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0