hacker.

kön på jobbet är nere på NOLL! när jag började var den på 2000 ordrar.
som vi har jobbat och stått i, tid har det tagit men nu är det chillidill :)

hörde dessutom en asrolig grej på radion idag. temat var "inlåst/fastspänd" kan man väl säga.
iallafall var ett gäng killar som spännt fast en av sina polare med handbojor vid hans säng så att han missade sin bowlingmatch. de lämnde honom och när de sedan kom tillbaka för att ta loss honom hade han slitit med sig hela sängen in på toaletten. ett klockrent bevis på att nöden inte har någon lag. men att dra med sig en säng. tufft jobbat !

snart ska jag till systeryster och kolla på top model.
(skittelia har inte gett mig fler kanaler än 1an, 2an och 4an med annat mög, änsålänge)

Kommentarer
Postat av: nikki

Jag kommer mer än gärna till dig på fredag gumman! :D

2009-02-10 @ 22:18:50
URL: http://annicaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0