ett nytt liv på eriksgatan.

ikea blev det och det tröt inte så mycket i plånkan som jag trodde, sååå nice !
iofs småplock och saker köper jag med syster emelie på onsdag.

det bästa är att jag kan tatta bredband av någon snällis som inte har nätverksnyckel från mitt köksfönster tills mitt egna har kommit. så att man inte blir helt borta från allt som händer, hade ju inte varit någon höjdare.

var dessutom på konsum innan och handlade diskmedel och sånt man måste ha, kändes helt mysko.
men nu börjar livet som självständig individ.

snart är det sängen.
första natten HELT ENSAM, spännande.

pssst. kom gärna och hälsa på sen vänner : )

Kommentarer
Postat av: älsa.

jag kommer med desamma gullet, hihi <3

2009-02-06 @ 19:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0