svensk sjukvård i mitt <3

håller på att bli knäpp.
åker ifrån jobbet för att kolla mina jävla exem som kilar så att jag snart dör.
får recept på en salva som ska vara väldigt stark sägs det.
åker till akpoteket för att hämta ut den, då apotekarens dator börjar pipa och varav hon säger;
hon: "eeeeeh, sköterskan får inte skriva ut detta tydligen, kan du köra dit igen och fråga?"
jag: "alltså, jag har ett jobb att sköta och kan inte hålla på att fara och flänga!"
hon: "då får du komma tillbaka i eftermiddag så att vi kan få tag på din sköterska"

hur lång tid tar det för dem att ringa ett samtal när jag är där undrar jag?

usch.tvi.blääää.
sjukvården i sverige är under all kritik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0