jag är sjuk - igen.

orkar inte med att varenda gång man kommer till vårdcentralen säger dem att jag har virus.
satt liksom där i 1½ timme bara för att få reda på det. bjokottning på G säger jag bara.

emmaboda. det var det bästa emmaboda.
det var väldigt längesen jag hade så kul på en festival. och jag hoppas att WOW kommer bli lika bra. dessutom är det kul att testa något nyss som man inte har varit på. ett stort PLUS är ju att det är bra band som ska lira också. så en weekend i gbg med lina blir det om två helger.

helgen som kommer åker jag och myser i oslo.
<3

Kommentarer
Postat av: lina

kommer bli galet nice. ska bara tillfriskna och sen drar vi ;D

2009-08-11 @ 14:30:23
URL: http://linasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0