händig och det dära.

jag har bestämt själv att jag ska äta potatis minst en gång i veckan, eftersom man alltid är så bekväm med att annars bara koka ris eller slänga ihop pasta med något flottigt. jag har hållit det sedan jag sa till mig själv att göra det. HURRA FÖR MIG! och potatis är faktiskt jävligt gott. jag kan lära dig hur man gör neapea! haha ;)

idag slog jag mina första slag på denna bowlingsäsongen.
det började hur kasst som helst, men sen gick det ändå hyfsat, goodiegoodie.
längtar tills matcherna börjar som tusan. DÅ SKA DET SKRIKAS !

tja, vet vad morgondagen har att vänta. ont i armen och i rumpan.
ja, man får faktiskt det av att spela bowling ni som inte visste det :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0