spänning ger livet en extra kick ?

jag nästan längtar tills imorgon faktiskt. inte ofta jag brukar det. men jag vill stå och kasta nere på banorna. helst hade jag väl velat göra det idag. men det går ju inte för sig. imorgon möter vi ÖIS och det känns klart lite sådär då vi inte har ett skit att spela om, vi är redan losers i södra elitkvalet. denna helgen avgörs också för vilka lag vi möter till våren. blir lite spännande. 

och mina vänner. det kommer nog inte bli mycket tid över till er den kommande månaden, och det suuuuuuger. vad jag vet nu så har jag 1-2 kanske 3 bowlingpass varje helg. lite tråkigt men sant, ska ju som sagt passa på denna säsongen och testa på en massa som jag inte gjort förr då jag antar att detta kommer bli min sista bowlingsäsong ;/

och nu börjar det kännas lite i magen inför måndagens super sixxxxxx (sveriges bowlingtour för er som inte vet).. känns som att jag kommer göra bort mig rejält. men jag ska göra mitt bästa !

förresten. händer det något utav det lugna slaget ikväll ? 

Kommentarer
Postat av: hampe

Du kommer alltid att vara bowlare:)

2008-11-29 @ 18:59:08
URL: http://minnsdumig.blogspot.com
Postat av: linn.

det vet väl jag också. kommer inte klara mig utan. haha :)

2008-11-29 @ 20:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0