mossvägen.

ikväll har jag träffat några av mina underbara pinglor. två utav dem hade förändrats en del. linnea var blondare än någonsin med en söt lugg och lina min vän hon gick från det blonda och var till och med mörhårigare än mig. jag tycker att ni var urtjusiga båda två må jag säga. sen var även ida, bea och natalie på plats. lite mys, mat och snack och sånt där som vi tjejer gillar ni vet : ) MEN SEN.. vi bestämde oss för att ut och köra en sväng. och det gick väldigt vilt till, det förföljdes bilar, spejades på en massa högstadieungdomar så att de blev rädda (tror jag), mejades fälgar som senare inte var fälgar och sist men inte minst.. race på mossvägen. YES ! turen hade jag då jag fick åka med bea i saab 9.3an, den slog linneas lilla peugeout med hästlängder. VI VANN ! tur att jag fick vinna annars hade jag lipat lite kanske.

kvalitetstid med tjejerna det gillas verkeligen då jag jobbar som en jude hela veckorna, som johanna uttrycker det !

Kommentarer
Postat av: linnea

oh, jag hade så möjs igår. verkligen hur trevligt som helst. tacktack my love. <3

2008-11-29 @ 14:13:37
URL: http://linnearudolfsson.blogg.se/
Postat av: ida

ni moonade ju i bilen, uhhh. :P men annars va de trevligt<3<3<3

2008-11-30 @ 00:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0