vi minns det gamla och tar fram ett tomt ark.

2008:
ett år då starka minnen nu endast ligger bak i huvudet och kommer förhoppningsvis ligga där tills jag coolar vippen. ett år då det fans riktigt många sorgliga och gråtfärdiga stunder både när det gällde det ena och det andra. ett år då jag fått vara med om en massa spännande saker som jag aldrig varit med om innan och ett år då jag fått tillbringat massor, massor med tid med människor som jag verkligen tycker om.

next.. 2009 !
arket är tomt.. och nu bara väntar jag på att det ska börja ritas, skrivas och förhoppningsvis inte suddas ut något. jag väntar med spänning på det nya året och jag hoppas att ni också gör det mina vänner, nära och kära. tillsammans kan vi göra 2009 till ett år så som vi alla vill ha det.


och imorgon är det min älskade vän joanna som är nyårsvärd, det är jag glad över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0