twilight.

igårkväll var jag på bio med några fina flickor i kristianstad. vi var och såg twilight. och jag vet i katten om det inte var en av de bästa filmer jag sett. otroligt bra måste jag säga. det var mysigt och allt sånt. förutom att ida satt och knuffade på en och fnissade som en liten unge efteråt. hahahahha. gullig.

skratten kom ändå som mest när vi kom till osby för att tanka. när bilen stod still sa natalie; "ja, men just det, vart sitter nu tanklocksknappen, den lyser och sitter på ett jättesimpelt ställe". vi börjar leta som galnigar i precis hela delen av förarsidan, men ingen knapp hittar vi. ida, ja, ni hörde IDA! hon kom på den smarta idén att man kanske inte behövde trycka på någon knapp. och ja, så var det. hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0