nightmare.

tror inte att jag varit med om något sjukare än detta.
01.30 inatt vaknar jag av att en person dör i min dröm efter att den trillat på en massa utspritt glas och sedan att ett helt gäng därefter slängt sig och hoppat på den här personen som ligger där bland allt krossat glas. och allt detta utspelade sig i en bowlinghall av alla ställen. ge mig en drömtydare alltså. har gått och grunnat på detta hela dagen, för det är ju sjukt ! :O


på jobbet frågade dennis och lasse mig vilken sekt jag tillhörde. HAHA !


Kommentarer
Postat av: lina

jag har en drömtydningsbok hemma. ska kolla upp det pinnen ;P

2008-12-12 @ 15:56:54
URL: http://linasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0