festivaler är vår stora passion !

jag kommer nu för varje dag ett tag lägga in en ny festivalupplevelse !
hoppas att det kommer SMAKA ! dessutom hoppas jag att ni hjälper mig att fylla på listan, då ni vet att mitt minne sviker ! haha.

emmaboda '07:

jag hade köpt en tröja på H&M och det visar sig att ett band har denna tröjan som officiell bandoutfit. alla frågade mig om jag var medlem i bandet och jag svarade självklart ja. och alla blev helt till sig eftersom de "träffat en kändis".

vi satt allihop i campet och chillade. sedan kommer det några jobbiga människor som tramsar. den ena säger sig vara vegan/vegetarian och kim blir fullkomligt vansinnig och lägger sig i den diskussionen direkt ! kommer inte ihåg riktigt vad han sa men det var något i stil med att "vafan äter du då, bananer eller ?"

uttrycket: "DO IT DA GYLSA WAY!" skapas av inga mindre än de inbitna gylsbodaborna linn och erik.

vi hade bet på när, var och hur jonte däckade. och det var väldigt tidigt på dagen kan jag tillägga !

årets HIT, som bara stannade i ett år tydligen. R.I.P chilltältet. där vi hängde, träffade helt crazy människor och där vi till och med somnade efter lite för mycket dricka.

minsta tältet på hela festivalområdet ägdes definitivt av jonte och erik (tror jag det var) det var lite drygt 190 cm långt, 50 cm brett och 40 cm högt. det fattades lite pinnar eller hur var det ? HAHA

de hade tagit bort de goda toasten. det blev ett jävla liv bland oss. vad skulle vi nu äta till frukost ?

felicia försvann.. lalalala. och kommer tillbaka i den fulaste regnponchon jag sett i hela mitt liv. den genomskinlig och hålet för huvudet var en vit rund ring som var markerad, det fanns häller inga hål för händerna i ärmarna. dessutom gjorde hon en vansinnigt ful min när hon gjorde entré. 



NU GOVÄNNER ! HJÄLP MIG ATT FYLLA PÅ ! MER VILL JAG HA !

Kommentarer
Postat av: lina

haha jag älskar att du valt att skriva om dessa minnena. det är så mycket galenskap, knasigheter och kärlek.

2008-12-12 @ 15:55:15
URL: http://linasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0